الگوی ایجاد یک طرح کسب و کار جامع نوشیدنی در ۷ مرحله برنامه ریزی طرح شرکت نوشیدنی در صورت داشتن قالب موجود دشوار نیست. بیایید یک طرح جامع نوشیدنی را با ۷ مرحله زیر انجام دهیم

. مرحله ۱: خلاصه اجرایی از نظر طول، خلاصه اجرایی نباید بیش از یک صفحه باشد. اگرچه در صفحه اول طرح کسب و کار نوشیدنی شما ظاهر می شود، بهتر است این بخش را در آخر بنویسید، پس از اینکه دقیق ترین درک را از مدل کسب و کار نوشیدنی خود به دست آورید. نگاهی به جزئیات: خلاصه ای از ایده کسب و کار شما را شرح می دهد. توصیه می شود که از مفاهیم کسب و کار و مدل کسب و کار شما تشکیل شوند. علاوه بر این، شما همچنین باید خطوط اصلی محصول خود را به ترتیب با مشتری هدف خود بیان کنید. در نتیجه، مشتری طرح کسب و کار شما می تواند یک مقدمه کوتاه داشته باشد اما حاوی اطلاعات ضروری در مورد شرکت شما باشد. و یک مورد دیگر، فراموش نکنید که نمای کلی شرکت خود را از جمله مکان، سال پیدا شده و امکانات ارائه دهید.

مرحله ۲: بررسی اجمالی صنعت نوشیدنی بررسی اجمالی صنعت به شما این فرصت را می دهد تا دانش خود را در مورد تجارت نوشیدنی بیان کنید. با گرفتن خلاصه ای از زمینه شرکت و شناسایی موقعیت خود در بازار، شرکت شما به راحتی می تواند جای خالی حمله و کسب سود بیشتر را پیدا کند. جدا از بسیاری از شانس‌های ارزشمند، می‌توانید تهدیدها و ضعف‌های خود را برای برخی تغییرات مورد نیاز تصدیق کنید.

مرحله ۳: بررسی اجمالی کسب و کار نوشیدنی خود پس از تکمیل خلاصه صنعت نوشیدنی، باید با شفاف سازی خود به ساختن طرح تجاری شرکت خود ادامه دهید. بررسی اهداف شرکت، دستاوردهای آتی و تجزیه و تحلیل SWOT بخش‌هایی هستند که برای شناسایی موقعیت فعلی شما در بازار نوشیدنی فراموش نشده‌اند. تاریخچه کسب و کار این اتاق شایسته داستان شخصی در مورد کسب و کار نوشیدنی شما از ابتدا تا کنون خواهد بود. باید در انتخاب اطلاعات ارزشمند شما انعطاف پذیر باشد. اگر شما یک ارشد در صنعت نوشیدنی هستید، تمرکز بر تجربه و مطالعات موردی بهترین ایده است. با این حال، یک بار جوان بودن مناسب نیست. در این مورد، شما ترجیح می دهید اعضای تیم مشتاق خود و اشتیاق آن ها به صنعت را معرفی کنید تا حقیقت شریک را افزایش دهید. قسمت دیگر خلاصه استارتاپ است که تعداد مشخصی از وام، سرمایه گذاری، دارایی و هزینه دارد. شکی نیست که بررسی تاریخچه شرکت نوشیدنی سریعترین راه برای به دست آوردن اولین تصویر یک شرکت از نظر توسعه و سطح اعتبار است. اهداف، ماموریت و چشم انداز هدفی که در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم، هدف کسب و کار نوشیدنی شما نیز نامیده می شود. باید تا حد امکان قابل اندازه گیری و مشخص باشد. قابل توجه است که سه مقوله اجتناب ناپذیر در یک هدف کافی وجود دارد. آنها درآمد فروش، حاشیه سود و سود خالص همراه با اعداد یا درصد اهداف دقیق هستند. در اینجا، ماموریت این است که به مشتریان خود اطلاع دهید که ارزش پیشنهادی شرکت شما چیست و چه چیزی برای مشتری خود به ارمغان می آورید. آخرین اما نه کم اهمیت، در این مرحله، بیانیه چشم انداز نیز ضروری است. یک شرکت بدون چشم انداز روشن نمی تواند به جلو حرکت کند. با شناسایی یک موقعیت خاص در صنعت نوشیدنی، آرزوی شما را در آینده گزارش خواهد کرد. تبدیل شدن به ۱۰ تا از مهم ترین کسب و کار نوشیدنی منطقه خود، پس از یک کسب و کار ۱۰ ساله مختل نمی شود. تجزیه و تحلیل SWOT یک مطالعه ذهنی کلی در مورد تمام عوامل داخلی و خارجی است که بر توسعه شرکت نوشیدنی شما تأثیر می گذارد. با تشکر از این تحقیق، می توانید موقعیت خود را در بازار شناسایی کنید و نه تنها بر افزایش مزایای موجود، بلکه بر برخی اقدامات برای بهبود معایب تمرکز کنید. عوامل داخلی: نقاط قوت و ضعف عوامل خارجی: فرصت ها و تهدیدها تجزیه و تحلیل SWOT یکی از بخش های نادیده گرفته در ایجاد یک طرح تجاری شرکت در صنعت نوشیدنی است. ، یا آیا ذینفعان برجسته یا افراد دیگری درگیر هس

مرحله ۴: محصولات نوشیدنی از این مرحله از الگوهای طرح کسب و کار شرکت، با ارائه ویژگی‌های خاص محصول، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در بازار منتشر می‌کنید، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. بیان این اطلاعات می تواند با درک نوشیدنی شما و مزایای آن، تعامل مشتری را بهبود بخشد. توضیحات محصول این دسته اتاقی است برای توصیف ویژگی های محصول نوشیدنی شما و ارائه اطلاعات لازم در مورد نوشیدنی شما. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که محصول شما می تواند مشکلات آنها را به بهترین نحو به طور موثر حل کند. توضیحات محصول باید ترکیبات خوب، طعم های مختلف و مزایای متعدد نوشیدنی شما را تشکیل دهد. در نتیجه نوشیدنی شما مشتریان را به شرکت نزدیکتر می کند. مزیت رقابتی محصول شما در میان تعداد زیادی از مجموعه های نوشیدنی، مزیت رقابتی نقش مهمی در باقی ماندن و توسعه موقعیت محصول شما در بازار دارد. این شما را از دیگران متمایز و برجسته می کند. به طور دقیق تر، نوشیدنی شما با قیمت کمتری نسبت به رقبای شما به بازار عرضه می شود. این عوامل به شما این امکان را می دهد که یک نهاد مولد را برای ایجاد درآمد بیشتر از فروش و حاشیه سود برتر بهبود بخشید. Sales Literature Sales Literature روشی را بیان می کند که قصد دارید از آن برای افزایش حجم فروش استفاده کنید. این می تواند تبلیغات، انجام بازاریابی یا روابط جمهوری با جامعه مشتری شما باشد. شما باید نگران برخی از کانال های رایج باشید: اعلامیه ها، آگهی ها، رسانه های اجتماعی، روزنامه ها یا تبلیغات. منابع با در دست داشتن یک نوشیدنی، مشتریان باید هیچ ایده ای در مورد تولید و سایر فرآیندهای تولید پشت سر خود نداشته باشند. آنها در مورد کیفیت نوشیدنی شک می کنند. برای از بین بردن این مشکل، شرکت شما باید اطلاعات بیشتری در مورد منابع محصولات شما منتشر کند و نشان دهد که آنها از ابتدا واضح و با کیفیت بالا هستند. محصول آینده هنگامی که محصولات نوشیدنی شما به سطح معینی توسعه یافتند، ایجاد یک برنامه برای نوشیدنی شما برای ارتقاء مقیاس کسب و کار شما ضروری است. جدای از گسترش بازار، افزودن طعم های بیشتر بهترین انتخاب دیگر است. به عنوان مثال، اگر در حال توزیع آب میوه هستید، چرا سعی نمی کنید به بخش شیر میوه بپرید، که در مشتریان هدف و ویژگی های محصول مشابه است. اگر با دقت برای آینده آماده می‌شوید، نوشیدنی شما می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای رهبری بازی، فعال بودن با تغییرات جدید و ایجاد زیرزمینی قوی برای توسعه شرکت نوشیدنی‌تان به دست آورد. بیان ویژگی های برجسته برای محصول خود در قالب طرح کسب و کار می تواند تعامل مشتری را بهبود بخشدتند؟ علاوه بر این، اثرات آنها نیز.

مرحله ۵: استراتژی بازاریابی بازاریابی توجه مشتریان را به خود جلب می کند و آگاهی آنها را از مزایای منحصر به فردی که نوشیدنی شما برای آنها به ارمغان می آورد افزایش می دهد. بنابراین، هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی، باید جزئیات بخش‌های بازار هدف، رقابت و سیستم خود را با نقاط عطف برای تکمیل شرح دهید. در اینجا چند موضوع مهم وجود دارد که در استراتژی بازاریابی نادیده گرفته می شوند: تجزیه و تحلیل پروفایل مشتری هدف: مشتریان خود را شناسایی کنید. آنها چه کسانی هستند؟ شما می توانید یک آواتار معمولی برای هر گروه از مشتریان با توجه به پایگاه جمعیتی، جغرافیایی، جامعه شناختی و رفتاری آنها بسازید. استراتژی موقعیت یابی: در اینجا، شما باید USP (نقطه فروش منحصر به فرد) نوشیدنی خود را مشخص کنید و به این سوال پاسخ دهید: چرا آنها باید محصولات شما را بخرند؟ چرا منحصر به فرد است؟ اهداف و اهداف بازاریابی: بیان نتایج خاص مورد انتظار. آمیخته بازاریابی (۴P: افراد، محصول، تبلیغات، مکان). طرح تبلیغاتی: هدایای مالی یا غیر مالی برای مشتریان بیاورید. برنامه ریزی ارتباطات: ارتباط داخلی و خارجی با مشتریان و شرکای شما. ارزیابی و تنظیم: به گذشته نگاه کنید و در صورت نیاز اقدام کنید

مرحله ۶: برنامه عملیاتی آیا از خود پرسیده اید: «برنامه های تجاری شرکت استراتژیک هستند. برنامه عملیاتی فعالیت های روزانه است. چه نسبتی با هم دارند؟» برنامه عملیاتی صرفاً فعالیت های روزانه برای اطمینان از اجرای مؤثر تجارت، از جمله تولید و مدیریت است. بنابراین، در واقع با دنبال کردن یک طرح موجود، که شفاف‌ترین تصویر را از نحوه عملکرد کسب‌وکار شما و مشارکت منابع انسانی ارائه می‌دهد، در دسترس‌تر می‌شود. برنامه منابع انسانی: برای اطمینان از اثربخشی کار روزانه، به منابع نیاز دارید و انسان ها یکی از عناصر ضروری برای موفقیت شما هستند. تعداد کارکنان، کارشناسان آنها و توزیع کارهایی که باید انجام شود نیازهای اساسی لازم است. مدیریت عرضه و موجودی: تامین کنندگان شما چه کسانی هستند؟ آیا مواد اولیه را خریداری و توسط خودتان تولید می کنید یا محصولات آماده بازار را خریداری کرده و به مشتریان نهایی تحویل می دهید؟ شرایط پرداخت چیست؟ محصول خود را در کجا ذخیره خواهید کرد؟ تولید و توزیع: بهتر است برای اطمینان از کیفیت و کمیت، حجم و کانال های توزیع را با مقررات اطلاع دهید. یک برنامه عملیاتی توضیح می دهد که چگونه کسب و کار می تواند با مدیریت موثر اداره شود

مرحله ۷: برنامه ریزی مالی با استفاده از این بخش، باید از یک حسابدار در شرکت نوشیدنی خود کمک بگیرید. برنامه ریزی مالی شامل حداقل سه سال صورتهای مالی، جریان نقدی و صحت ترازنامه است. به طور خاص، برنامه ریزی مالی به مشتریان در مورد وضعیت در حال توسعه شرکت نوشیدنی شما، مشاهده رشد تدریجی، ثبات یا درآمد منفی می گوید. ما می خواهیم رشد را عمدتاً از طریق جریان نقدی تامین کنیم. ما متوجه شدیم که این بدان معناست که باید به آرامی رشد کنیم. مهمترین شاخص کنترل و به حداقل رساندن موجودی است که باید ذخیره شود. نکته دوستانه: در اینجا هفت مرحله متداول در ایجاد یک طرح تجاری شرکت نوشیدنی آورده شده است. به یاد داشته باشید که هیچ مرحله ای را نادیده نگیرید زیرا هر قطعه ضروری است. با این حال، باید در هر مرحله تغییرات مناسبی ایجاد کنید، روی جهت گیری خود تمرکز کنید و وضعیت کسب و کار نوشیدنی خاص خود را به طور انعطاف پذیر تغییر دهید تا بهترین کاربرد را به دست آورید. یک نمونه طرح کسب و کار برای شرکت‌های نوشیدنی آیا در این نظریه غرق شده‌اید؟ بهترین روش یادگیری: «یادگیری از موفقیت عملی دیگران». اکنون یک مورد استثنایی از MK Beverage ارائه می‌کنیم که با موفقیت در این مدل اعمال شده است. می توانید اطلاعات بیشتری را از این شرکت نوشیدنی کاربردی دریافت کنید، از آنها درس بگیرید و دستاوردهای آنها را دنبال کنید. چرا نوشیدنی MK را به عنوان مثال معمولی در نظر می گیریم؟ آنها کاملاً از برنامه تجاری تکمیل شده شرکت نوشیدنی خود پیروی می کنند تا نتایج فوق العاده ای کسب کنند: MK Beverage یک برنامه تجاری مؤثر برای کسب فروش های بزرگ در ۴ سال متوالی ایجاد کرد.

بزودی طرح کامل توجیهی نوشیدنی ها درسایت نیچ ویچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.